לגזור ולשמור – טיפים לעיצוב פנים!

ככל שאתם מסתכלים סביבכם, כך מתחזקות אצלכם ההבנה והתחושה כי הגיע הזמן להתחדש? הגעתם אל המקום הנכון: "אור חידושים"! אנחנו מבצעים מגוון רחב של עבודות בתחום הצבע והשיפוצים. במידה והתחלתם לחפש טיפים לעיצוב פנים, לבטח אתם כבר יודעים: ישנם עשרות טיפים לעיצוב וחידוש החלל. אנו שמחים לשתף אתכם במספר טיפים, שיהפכו את מלאכת העיצוב לחווייתית ואפילו כלכלית עבורכם. 

טיפים לעיצוב פנים

1.אל תפחדו להחליף סגנון עיצובי

אנחנו מנחשים כי הטיפ הראשון שלנו מפתיע אתכם. עם זאת, מדובר על טיפ זהב שעשוי לשנות את תפישתכם על כל נושא עיצוב הפנים. פעמים רבות, ישנם אלו שאכן רוצים לחדש את העיצוב בבית, אך תוך שמירה על הסגנון הקיים. לדוגמא: ביתם מעוצב באלמנטים כפריים, ורצונם הוא רק לחדש אותם, לא להחליפם באלמנטים אחרים. וכך, הם בוחרים לדוגמא בריהוט, צבע וחיפוי המקדשים את העיצוב הכפרי. אין בזה כל רע כמובן, אך מאחר ואתם כבר משקיעים את משאביכם – זמן וכסף, שקלו לחיוב לחדש לגמרי את הסגנון בבית. 

ישנו מגוון אדיר של אפשרויות, סגנונות, טקסטורות, צבעים וגישות עיצוביות – מעיצוב מינימליסטי, דרך עיצוב נורדי ועד עיצוב ים תיכוני. אפשרו לעצמכם להרחיב את הגבולות ולהכניס לביתכם "טעם" שטרם טעמתם. המטרה: חלל בעיצוב חדש ומרגש.

2.כמהים לריגוש-חידוש עיצובי? חפו את הקירות!

טיפים לעיצוב פנים לא רלוונטיים רק לאלו המעוניינים לעצב את כל הבית מחדש, אלא גם לאלו שרוצים "לתבל" מעט את העיצוב הקיים. הקירות בבית  – צבועים, משופצים, מתוחזקים ויפים ככל שיהיו, יוכלו להיות יפים ומרשימים יותר עם חיפויים. בעוד הצבע על הקירות הוא חולצת T חלקה ופשוטה, החיפוי הוא חולצה ממותגת, צבעונית ומעניינת הרבה יותר. באפשרותכם "להלביש" את קיר עם מגוון חיפויים – מבריקים ועד עץ, שללא ספק יחמיאו לו ויאירו את החלל.

3.לרכוש פתרונות אחסון? ליצור פתרונות אחסון!

עיצוב הפנים שם את הדגש על חידוש החלל מבחינה עיצובית, תוך התאמתו לאורח חייכם ולצרכים האישיים-משתנים שלכם. וכך, באופן טבעי, תהליך העיצוב נוגע גם בכל נושא פתרונות האחסון. אז אפשרות אחת היא לרכוש פתרונות אחסון (וכידוע, ישנם כאלו בשפע), אך אפשרות טובה יותר היא פשוט לתכנן ולעצב אותם בהתאמה אישית. באמצעות גבס, כל חלום פרקטי-עיצובי שלכם יוכל להתגשם! היתרונות של עבודה בגבס הם העלות הנוחה, ובעיקר – היכולת לתכנן מאפס ובהתאמה אישית מלאה כוורות, מדפים, מזנון, מחיצות, ארונות נעליים ומה לא!

4.הריצוף עושה את כל ההבדל

אי אפשר לדבר על טיפים לעיצוב פנים, מבלי לדבר על הרצפה בבית. העובדה כי אתם "דורכים" עליה, לא אומרת דבר על מידת חשיבותה הפונקציונאלית והשפעתה על נראות החלל. אריחים לא רק משפיעים על עיצוב הפנים, אלא שבמידה רבה הם אלו המכתיבים אותו. ולכן, כשאתם מעוניינים לחדש את העיצוב, ראוי לשקול לחיוב החלפת ריצוף (קל וחומר אם האריחים "עשו את שלהם"). ישנו מגוון אדיר של אריחים לרצפה – במגוון צבעים, חומרים וטקסטורות, וראוי שאלו שתבחרו יאופיינו בספיגה נמוכה ובעמידות גבוהה. 

אנחנו ב"אור חידוש" נשמח להעניק לכם ייעוץ מקדים בנושא עיצוב פנים. לפרטים נוספים ועוד טיפים לעיצוב פנים, התקשרו כעת – 050-8558722

כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם

איך לתכנן שיפוץ חדרי אמבטיה?

האינדיקציה הטובה ביותר שהגיע הזמן לשפץ את האמבטיה? כשאתם לא מצליחים להיזכר מתי בפעם האחרונה שרתם בה! חדר הרחצה הוא ללא ספק החדר המפנק, המרענן

גוונים מומלצים לצביעת חדר ילדים

גוונים מומלצים לצביעת חדר ילדים

הגיע הזמן לחדש את הצבע בחדר הילדים? "אור חידושים" מגיעים עד אליכם עם ניסיון, צבעים מומלצים, צבעים איכותיים והמון תשוקה! לא אחת, אנו נשאלים: "אילו

משחקים בצבעים – על צביעת חדר ילדים

משחקים בצבעים – על צביעת חדר ילדים

מחפשים מידע על צביעת קירות בחדר ילדים? אתם בעמוד הנכון! אין ספק, שכהורים, משאלתכם היא להעניק לילדכם ילדות מאושרת! בחדרם הם גדלים, לומדים, משחקים עם