בתיאבון! חיפוי קרמיקה למטבח

מחפשם חיפוי קרמיקה למטבחים? רגע לפני שאתם מבשלים עוד ארוחת פסטה מענגת או מטגנים שניצלים, חכו. לכם אולי יש את המתכונים למנות המשובחות ביותר, אך גם לנו יש מתכון לחלוק אתכם – מתכון עיצובי ופרקטי שכל מטבח צריך: חיפוי קרמיקה למטבח! ב"אור חידושים" אנו מבצעים את החיפוי בסטנדרט הגבוה ביותר ומעניקים תעודת אחריות על עבודתנו. אז מה התכלית של חיפוי קרמיקה למטבחים? האם צריך לחפות את כל הקיר ואיך בוחרים אריחים?

תפקידו של חיפוי קרמיקה למטבח שלכם

לא אחת אנו נשאלים: "האם חיפוי הקרמיקה למטבח הוא בגדר חובה?". במידה רבה, התשובה היא שכן. במטבח שלכם אתם לא מחלטים רק מה תבשלו, אלא גם איך תעצבו אותו ותשמרו עליו. רבים סבורים כי תכלית הקרמיקה היא רק לעצב את המטבח. זהו המקום שלנו להסביר מהו תפקידו העיקרי של החיפוי: מטבחים, בכל הבתים (כן, גם באלו בהם המטבח לרוב מנמנם), מוגדרים כ"חדרים רטובים". כלומר, חדרים שבהם מתקיימת סביבה לחה. בעת שאתם מבשלים, מאדים או מטגנים, עולים באופן טבעי אדים מהמחבתות והסירים. חיפוי הקרמיקה למעשה "סופג" אליו את האדים, וכך מונע מהלחות להיספג על קירות המטבח. וכך, למרות שהמטבח "לח", הקירות לא נרטבים וכך לא יכולים להתפתח אצלכם עובשים.

בתיאבון! חיפוי קרמיקה למטבח

"האם צריך לחפות את כל הקיר?"

התשובה היא שלא. באפשרותכם לחפות גם רק חלקים מסוימים מהקיר. עם זאת, קיר מטבח המחופה כולו באריחי קרמיקה מעוצבים, יוצר אפקט עיצובי מרשים יותר. על כל פנים, אנו ממליצים בחום לחפות את הקירות הסמוכים לאזורים הבאים:

  • מעל לכיריים

    זהו האזור שחשוב בעיקר לחפות. בזמן הבישול, עולים אדים מהסירים. בקירות ללא חיפוי מתאים, האדים נספגים לקירות ועלולים להרטיב אותם. התוצאה: התפתחות של עובשים.

  • ליד כיור המטבח

    החשש העיקרי הוא ששטיפת הכלים/ידיים, תרטיב את הקירות. עם חיפוי קרמיקה, אתם יכולים להיות שקטים כי המים לא יגיעו במגע ישיר עם הקיר.

"באיזה חיפוי קרמיקה מטבח כדאי לי לבחור?"

חיפוי קרמיקה למטבח הוא "תיבול" עיצובי לקיר. כידוע, תיבול הוא עניין של טעם. בדיוק כך גם עם חיפוי הקרמיקה לקירות המטבח. ישנו מגוון אדיר של קרמיקות בעיצובים שונים:

  • קרמיקה חלקה (אריחים בצבע שחור, שמנת או כחול לדוגמא)
  • קרמיקה מעוטרת (לדוגמא: בעיצוב שיש, עיטורים יווניים, סגנון מרוקאי ועוד…)
  • קרמיקת "בריקים" – אריחים בסגנון כפרי בעיצוב אבן

חשוב לזכור: עם כל עיצוב שלא תבחרו, תכונותיו של חומר החיפוי – קרמיקה, נותרות זהות. כלומר, השיקול היחיד שצריך להנחות אתכם הוא נטו העדפתכם העיצובית. עם בחירת החיפוי, אנו ממליצים לכם בחום להתחשב בעיצוב המטבח – צבעיו, החומר ממנו עשויות דלתות המטבח, הידיות, צבעם של מוצרי החשמל וכן הלאה. אתם – מבשלים! אנחנו – מחפים לכם את הקירות! לפרטים נוספים אודות חיפוי קרמיקה למטבחים, התקשרו כבר עכשיו – 050-855-8722

אם התעניינתם בחיפוי קרמיקה מטבח – אולי יעניין אתכם גם: חיפוי קיר לסלון

כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם

השקיעו! על צביעת דירה להשקעה

הזמן עובר כשנהנים? מסתבר שכן! גם אתם מתקשים לתפוש זאת, אך תמה תקופת הסכם השכירות עם הדייר שלכם. רגע לפני שאתם מפרסמים את הדירה בפורטלי